Translate

Need for Speed Most Wanted 2 Tek Link Full İndir


Need for Speed Most Wanted 3 Part Full İndir!

 


Bilgi

Need For Speed ekibi suskunluğunu bozuyor ve Efsane oyun olan Most Wanted ‘ın 2012 versiyonunu çıkarıyor ! Yeni arabalar , yeni şehir ve yeni olaylar. Ancak değişmeyen 2 şey var ; Oyunun ismi ve kahramanlar !
Hot Pursuit’i tekrardan canlandıran Burnout yapımcısı Criterion Games, bu kez Need for Speed: Most Wanted’a el attı ve ortaya mükemmel bir Need for Speed Most Wanted ( 2012 ) oyunu ortaya çıkardı . Hıza ve aksiyona olan ihtiyacımızı bu oyun ile son bulacak diyebiliriz. Oyunda orjinal BMW , Audi ve Mercedes gibi çok lüks araçlar görebileceğiz. İlk oyunda olduğu gibi yine araçlarımızı modifiye edebileceğiz ve kendi zevkimize göre döşeyeceğiz. Kısacası sizleri aksiyon ve eğlence dolu vakitler bekliyor. 

Need for Speed Most Wanted ( 2012 ) Sistem Gereksinimleri :İşletim Sistemi: Windows XP / Vista / 7
İşlemci: INTEL Core2Duo 2.4 GHz veya AMD Althon X2 2.7 GHz
RAM: 2 GB
Ekran Kartı: 512 MB
Gerekli Boş Alan: 6 GB


TEK LİNK TIKLA İNDİR!

Ya da

TORRENTTEN İNDİR!




(Linklere tıklayıp sağ üst köşedeki reklamı geç e tıklayın.2 kere)


IDM Kullanarak İndirme hızınızı 2 katına çıkarabilirsiniz
Buraya tıklayarak IDM indirebilirsiniz(Not : Türkçe dil desteği vardır)

Turbobitten programsız premium hızda indirme için de buraya tıklayarak bilgi edinebilirsiniz.



İşinize yaradıysa lütfen bir teşekkürü çok görmeyiniz 

TURBOBİT PREMİUM SATIN ALMAK VE HIZINIZA HIZ KATMAK İÇİN TIKLAYIN!

Need for Speed Most Wanted 2 Tek Link Full İndir için “ 40 yorum ” bulunmaktadır.

  1. süleyman abi nasıl indircez bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videonun altındaki TEK LİNK TIKLA İNDİR linkine tıklayın.

      Sil
  2. cd gerekirmi :(

    YanıtlaSil
  3. Sitemizdeki hiçbir oyun Cd gerektirmemektedir.

    YanıtlaSil
  4. torrent le yapsana

    YanıtlaSil
  5. süleyman abi torrentle yapsana lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda eklenecek. İstekleriniz için İletişim Formu'nu kullanırsanız seviniriz.

      Sil
  6. abi torrenti nasıl açacaz bende açılmıyo

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim indirdim oyunu

    YanıtlaSil
  8. oyunun rar şifresi varmı

    YanıtlaSil
  9. torrentin gb si az ne farkediyor torrent olunca eksik mi?

    YanıtlaSil
  10. admin error verıyo please ınstall origin dıyo ben ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Crack işlemini doğru yapamamış veya yapmamışsınız. Crack yaptığınızda sorun çözülecektir.

      Sil
  11. nasıl dogru sekilde crack yapmam gerekir?crack yapamadımda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Crack klasörünün içindeki dosyaları kopyalayıp oyunun kurulu olduğu(oyunun tüm dosyalarının bulunduğu) klasöre yapıştırın. Karşınıza bir uyarı gelecektir. Kopyala ve Değiştir'e tıklayın. Sonrasında oyunun simgesine tıklayıp oyunu açın. İşlemleri doğru gerçekleştirdiyseniz oyun sorunsuz açılacaktır.

      Sil
  12. SAĞOL KARDEŞİM indi şu an oynuyorum

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ! ben torrentden indirmeyi uygun gördüm ( 22 saat diyor tek linkde tek 22 saat pcde kalamam) ama kafama takılan torrentde 1 saniye diyor o nasıl oluyor

    YanıtlaSil
  14. eline sağlık süleyman abi :D çok sağol

    YanıtlaSil
  15. Sağolasın admin nette çoğu yerdeki linkler ölü sen torrentte yapmışsın

    YanıtlaSil
  16. abi ya inmiyor bende

    YanıtlaSil
  17. Torrent ile indiriyorum sorunsuzdur inşallah. Crack içinde mi ?

    YanıtlaSil
  18. Windows 8 için uyumlu mu bu süleyman kardeşim?

    YanıtlaSil
  19. süleyman abi ellerine sağlık sorunsuz çlısıyo

    YanıtlaSil
  20. oyun fullmu crack dosyasıda varmı içinde şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. tesekkurler oyun calıstı!

    YanıtlaSil
  22. tek link işe yaramaz. Ben sabahtan bilgisayarı açık bıraktım bir yere gittim daha sonra geldim olmamış yüklenmemiş.Şimdi torrent olanı deniyorum

    YanıtlaSil
  23. Süleyman abi Windows 8 ile yokmu ya hemen bir cevap wersen

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar hepinize torrent olarak indirmenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  25. süleyman abi cd need for speed most wandet 2012 aldım önceden kurdum ve tıklıyorum ekrana hiç bişi gelmiyo açılmıyor abi ne yapmam lazım pc nin işletim sistemi windosw 7

    YanıtlaSil
  26. kardeş getripz.pl girdim çalıştırmadı of premium alabileceğim bi site söylermisin

    YanıtlaSil
  27. Windows 8.1 uyumlu mu? Lütfen acil cevap lazım

    YanıtlaSil
  28. Torrent te gb si az yinede doğrmu
    2.35 GB

    YanıtlaSil
  29. abicim ikinci reklamı geçemiyorum

    YanıtlaSil
  30. abicim ikinci reklamı geçemiyorum

    YanıtlaSil
  31. abi windows 0 ile uyumlumu

    YanıtlaSil

Hiçbir hesaba girmeden yorum yapmak istiyorsanız, Yorumlama Biçimi'ni Anonim yapınız.